acn-new-logo-gr-145-width

Naougusta Digital Campaign

Περίοδος Προβολής

Ιούνιος – Αύγουστος 2019

Πλατφόρμες προβολής

Facebook, Instagram, YouTube, Google Display Network

Στόχος

Αύξηση του brand awareness των ΠΟΠ ροδάκινων Naougusta του Αγροτικού Συνεταιρισμού Νάουσας

Στρατηγική

  • Οργάνωση της digital παρουσίας του Αγροτικού Συνεταιρισμού Νάουσας. Δημιουργία και διαχείριση website, facebook page και youtube channel.
  • Συνεργασία με influencer μάγειρες και δημιουργία μοναδικού content για την «τροφοδοσία» του website και των social media.
  • Υλοποίηση πλάνου τηλεοπτικής προβολής με διαφημιστικό σποτ δικής μας παραγωγής.
  • Επιπλέον παραγωγή μικρών βίντεο 6 δευτερολέπτων διαφορετικού σεναρίου από το τηλεοπτικό σποτ, αλλά με την ίδια πρωταγωνίστρια και την ίδια αισθητική, για αποκλειστική τους χρήση στα social media.
  • Προσαρμογή των social media videos στις κατάλληλες διαστάσεις για την καλύτερη τοποθέτησή τους στα digital μέσα.
  • Οργάνωση και υλοποίηση στοχευμένης digital καμπάνιας στις δημοφιλέστερες digital πλατφόρμες. Προσαρμοργή της στόχευση συνεχώς ανάλογα με τα αποτελέσματα engagement.

Αποτελέσματα

  • Πάνω από 1.900.000 χρήστες είδαν την digital καμπάνια
  • Πάνω από 5.000.000 προβολές διαφημίσεων στις digital πλατφόρμες
  • Πάνω από 3.500.000 φορές προβλήθηκαν τα video ολόκληρα
  • Πάνω από 1.200.000 αλληλεπιδράσεις πραγματοποιήθηκαν στα social media
  • Πάνω από 22.000 επισκέψεις χρηστών στο website
  • Facebook ad recall lift: 11%

Naougusta Digital Campaign Videos

YouTube Bumper Ads

Facebook & Instagram Feed Ads

Instagram Story Ads


Share this project:
Share on Pinterest
Related projects
All Projects