Naougusta Digital Campaign
Περίοδος Προβολής
Ιούνιος – Αύγουστος 2019
Πλατφόρμες προβολής
Facebook, Instagram, YouTube, Google Display Network
Στόχος
Αύξηση του brand awareness των ΠΟΠ ροδάκινων Naougusta του Αγροτικού Συνεταιρισμού Νάουσας
Στρατηγική
- Οργάνωση της digital παρουσίας του Αγροτικού Συνεταιρισμού Νάουσας. Δημιουργία και διαχείριση website, facebook page και youtube channel.
- Συνεργασία με influencer μάγειρες και δημιουργία μοναδικού content για την «τροφοδοσία» του website και των social media.
- Υλοποίηση πλάνου τηλεοπτικής προβολής με διαφημιστικό σποτ δικής μας παραγωγής.
- Επιπλέον παραγωγή μικρών βίντεο 6 δευτερολέπτων διαφορετικού σεναρίου από το τηλεοπτικό σποτ, αλλά με την ίδια πρωταγωνίστρια και την ίδια αισθητική, για αποκλειστική τους χρήση στα social media.
- Προσαρμογή των social media videos στις κατάλληλες διαστάσεις για την καλύτερη τοποθέτησή τους στα digital μέσα.
- Οργάνωση και υλοποίηση στοχευμένης digital καμπάνιας στις δημοφιλέστερες digital πλατφόρμες. Προσαρμοργή της στόχευση συνεχώς ανάλογα με τα αποτελέσματα engagement.
Αποτελέσματα
- Πάνω από 1.900.000 χρήστες είδαν την digital καμπάνια
- Πάνω από 5.000.000 προβολές διαφημίσεων στις digital πλατφόρμες
- Πάνω από 3.500.000 φορές προβλήθηκαν τα video ολόκληρα
- Πάνω από 1.200.000 αλληλεπιδράσεις πραγματοποιήθηκαν στα social media
- Πάνω από 22.000 επισκέψεις χρηστών στο website
- Facebook ad recall lift: 11%