Maserati Digital Campaign
Περίοδος Προβολής
Απρίλιος 2019 – Δεκέμβριος 2019
Πλατφόρμες προβολής
Στόχος
Προβολή του brand στους χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για ανδρικά ρολόγια. Brand Awareness.
Στρατηγική
Προβάλουμε το μήνυμά μας με βίντεο 6 δευτερολέπτων ως bumper ad, εξασφαλίζοντας την 100% προβολή του βίντεο από τους χρήστες.
Αποτελέσματα
- Πάνω από 700.000 χρήστες είδαν τη διαφήμιση
- Πάνω από 2.000.000 φορές προβλήθηκαν τα βίντεο ολόκληρα
- Πάνω από 21.000 website clicks
- Έγινε έρευνα με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών και την τάση τους να αλληλοεπιδρούν με το μήνυμα και διαπιστώθηκαν δημογραφικά γκρουπ χρηστών που έχουν την τάση να δείχνουν ενδιαφέρον για το προϊόν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.
- Σκιαγραφήθηκε το προφίλ των χρηστών που αλληλεπίδρασαν με το μήνυμα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
- Όλες οι παραπάνω πληροφορίες αξιοποιούνται στην οργάνωση και στόχευση του νέου πλάνου προώθησης του brand.