atlanta-edem-logo

Edem Digital Campaign

Περίοδος Προβολής

Νοέμβριος 2018 – Μάρτιος 2019

Πλατφόρμες προβολής

SOCIAL_ICONS_600px

Στόχος

Να προβληθεί το νέο σε κυκλοφορία brand στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό χρηστών του κοινού-στόχου που έχει οριστεί. Brand Awareness.

Στρατηγική

  • Κατασκευάζουμε website για το brand.
  • Δημιουργούμε λογαριασμούς για το brand στα Facebook, Instagram και YouTube και τους διαχειριζόμαστε κατά τη διάρκεια της καμπάνιας.
  • Προβάλουμε το μήνυμά μας με βίντεο, που αποτελεί την πιο engaging μορφή διαφήμισης, στα πιο ευρέως διαδεδομένα social, στοχεύοντας το κοινό που μας ενδιαφέρει.
  • Προσαρμόζουμε τα βίντεο σε διαφορετικές διαστάσεις, κατάλληλες για την προβολή σε όλες τις τοποθετήσεις (Facebook & Instagram feed, Instagram Stories, YouTube bumper non-skippable ads) και συσκευές (σταθερές και κινητές συσκευές). Εξασφαλίζουμε έτσι την προβολή στους περισσότερους δυνατούς χρήστες στο πλαίσιο του budget, σε όλες τις πλατφόρμες και με το μεγαλύτερο δυνατό engagement.
  • Εξασφαλίζουμε μέσω καμπάνιας remarketing σε όλες τις πλατφόρμες τη συχνή υπενθύμιση του brand στο χρήστη που έχει δείξει ενδιαφέρον για αυτό.
  • Αναλύουμε όλα τα στοιχεία που συλλέγουμε για τους χρήστες που αλληλοεπίδρασαν με το μήνυμά μας και χρησιμοποιούμε τα στοιχεία για την καλύτερη τοποθέτηση του brand.

Αποτελέσματα

  • 3.084.904 χρήστες είδαν τη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα
  • 5.825.246 φορές προβλήθηκαν τα βίντεο ολόκληρα
  • 43.421.526 φορές εμφανίστηκε μήνυμά μας στους χρήστες

Εdem Digital Campaign Videos

YouTube Bumper Ads

Facebook & Instagram Feed Ads

Instagram Story Ads


Share this project:
Share on Pinterest
Related projects
All Projects