Edem Digital Campaign
Περίοδος Προβολής
Νοέμβριος 2018 – Μάρτιος 2019
Πλατφόρμες προβολής
Στόχος
Να προβληθεί το νέο σε κυκλοφορία brand στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό χρηστών του κοινού-στόχου που έχει οριστεί. Brand Awareness.
Στρατηγική
- Κατασκευάζουμε website για το brand.
- Δημιουργούμε λογαριασμούς για το brand στα Facebook, Instagram και YouTube και τους διαχειριζόμαστε κατά τη διάρκεια της καμπάνιας.
- Προβάλουμε το μήνυμά μας με βίντεο, που αποτελεί την πιο engaging μορφή διαφήμισης, στα πιο ευρέως διαδεδομένα social, στοχεύοντας το κοινό που μας ενδιαφέρει.
- Προσαρμόζουμε τα βίντεο σε διαφορετικές διαστάσεις, κατάλληλες για την προβολή σε όλες τις τοποθετήσεις (Facebook & Instagram feed, Instagram Stories, YouTube bumper non-skippable ads) και συσκευές (σταθερές και κινητές συσκευές). Εξασφαλίζουμε έτσι την προβολή στους περισσότερους δυνατούς χρήστες στο πλαίσιο του budget, σε όλες τις πλατφόρμες και με το μεγαλύτερο δυνατό engagement.
- Εξασφαλίζουμε μέσω καμπάνιας remarketing σε όλες τις πλατφόρμες τη συχνή υπενθύμιση του brand στο χρήστη που έχει δείξει ενδιαφέρον για αυτό.
- Αναλύουμε όλα τα στοιχεία που συλλέγουμε για τους χρήστες που αλληλοεπίδρασαν με το μήνυμά μας και χρησιμοποιούμε τα στοιχεία για την καλύτερη τοποθέτηση του brand.
Αποτελέσματα
- Πάνω από 3.000.000 χρήστες είδαν τη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα
- Πάνω από 6.000.000 φορές προβλήθηκαν τα βίντεο ολόκληρα
- Πάνω από 43.000.000 φορές εμφανίστηκε μήνυμά μας στους χρήστες