Branding

“The brand is the feeling a person has about a product or a service”

Branding

YGREC FOODS

Ονοματολογία, σχεδιασμός λογοτύπου, εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας και δημιουργία συσκευασιών για τις σειρές Premium και Standard που έγιναν για τις ποικιλίες του Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου YGREC, καθώς και σχεδιασμός συσκευασιών YGREC για τις επτά γεύσεις αρωματικού ελληνικού μελιού, που η εταιρεία YGREC FOODS προορίζει για αγορές του εξωτερικού, όπου υπάρχει ζήτηση για υψηλής ποιότητας μεσογειακά προϊόντα.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

ECO MARKET

Σχεδιασμός λογοτύπου για τη μάρκα EM, η οποία αγκαλιάζει μία μεγάλη γκάμα από τρόφιμα και άλλες μεσογειακές γεύσεις που παράγονται με φυσικό τρόπο και προορίζονται για τη ρωσική αγορά.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

iMWELL

Δημιουργία ονόματος, σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή του σε συσκευασίες, για νέα προηγμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής της εταιρείας PHARMACROS, που θωρακίζει τον οργανισμό απαντώντας με φυσικές λύσεις σε συγκεκριμένα θέματα υγείας.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

SON

Επανασχεδιασμός λογοτύπου και μελέτη για εφαρμογή του σε συσκευασίες σειράς συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων περιποίησης της εταιρείας KARABINIS MEDICAL, που έχουν τον ιδανικό συνδυασμό βοτάνων και φυτών, έτσι ώστε να προσεγγίζεται η υγεία με φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής του ανθρώπου.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

protectaid

Ονοματολογία, σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή του σε συσκευασία, για συμπλήρωμα διατροφής της εταιρείας PHARMACROS, το οποίο έχει βασικό συστατικό την εχινάκεια και συμβάλλει στην πρόληψη της γρίπης και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού με φυσικό τρόπο.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

NORMOLIP 5 – EVENT

Ονοματολογία, σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε υλικά επικοινωνίας και προώθησης της ενέργειας «Μαγειρεύω με την καρδιά μου», που οργανώθηκε για το κλινικά ελεγμένο φυσικό συμπλήρωμα διατροφής κατά της χοληστερίνης Normolip 5 της ESI, μετά από αίτημα της KARABINIS MEDICAL, αποκλειστικού αντιπροσώπου της ESI στην Ελλάδα, με στόχο να συμβάλλει στη στροφή του κοινού προς έναν [...]
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΑΜΩΜΑ – ΕΚΘΕΣΗ/ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογές σε υλικά επικοινωνίας και προώθησης για την έκθεση του διοργανωτή Orizontes productions, την  Ελλήνων Αντάμωμα, την πρώτη έκθεση-φεστιβάλ για την ελληνική παραδοσιακή παραγωγή, την ελληνική επιχειρηματικότητα και την αγροτική ανάπτυξη, που κάλυψε όλο το εύρος των προϊόντων με έμφαση στην ανάδειξη καινοτομιών.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

AK Make Up

Επανασχεδιασμός λογοτύπου για τη σειρά καλλυντικών AK Make Up της εταιρείας AK, που διαθέτει και διακινεί προϊόντα μακιγιάζ κυρίως, στην ελληνική και γαλλική αγορά από τον Νοέμβριο 2007.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

Alfashield

Ονοματολογία και σχεδιασμός λογοτύπου για την ανάγκη ανανέωσης και διεύρυνσης της 50ετούς μάρκας ALFA GAUZE της εταιρείας KARABINIS MEDICAL. Το νέο λογότυπο εφαρμόστηκε σε όλες τις συσκευασίες της σειράς προϊόντων Alfa Ιατρικά Αναλώσιμα, για το λανσάρισμά τους στη διεθνή αγορά.
by tgi • 17 Οκτωβρίου 2017
Branding

ΚΑΛΑΘΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Σχεδιασμός λογοτύπου, δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και εφαρμογές για το ΚΑΛΑΘΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, το καλάθι των αγροτικών προϊόντων της Περιφέρειας Πελοποννήσου, που έχει ως βασικό στόχο την προβολή και την προώθηση ελληνικών ποιοτικών προϊόντων κυρίως στο εξωτερικό μέσω της Περιφέρειας, κάνοντας έτσι εφικτή τη συμμετοχή των αγροτών σε διεθνείς εκθέσεις.
by tgi • 15 Οκτωβρίου 2017
Branding

KRBS International

Ονοματολογία, εταιρικό μήνυμα και σχεδιασμός λογοτύπου για την εταιρεία KRBS International, που ιδρύθηκε το 2016, δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές στον τομέα της υγείας και εστιάζει στην πρόληψη και την πραγματική κάλυψη των αναγκών του ανθρώπου, προσφέροντας καινοτόμες και εξειδικευμένες λύσεις, με γνώση, υπευθυνότητα και αφοσίωση.
by tgi • 15 Οκτωβρίου 2017
Branding

KARABINIS MEDICAL

Επανασχεδιασμός λογοτύπου και νέο εταιρικό μήνυμα για την KARABINIS MEDICAL, μία σημαντική εταιρεία με 50ετή δραστηριοποίηση στον χώρο της υγείας. Το λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε, τιμώντας την ιστορία της και σε συγχρονισμό με την ουσία και τις αξίες της, να αποτυπώνει και να εκφράζει τους εξωστρεφείς στόχους, την πίστη στην καινοτομία, την επένδυση σε δυνατά brand, την αλήθεια πως η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη και τη βαθιά γνώση των ουσιαστικών αναγκών του ανθρώπου.


by tgi • 15 Οκτωβρίου 2017
Terra Leaf 4
Branding

Terra Leaf

Σχεδιασμός λογοτύπου και συσκευασιών για τη φιλική προς τον πλανήτη σειρά προϊόντων των AB Markets στην Ελλάδα. Το λογότυπο Terra Leaf εφαρμόστηκε στη σειρά προϊόντων προσωπικής φροντίδας, σε προϊόντα οικιακής φροντίδας και σε οικιακά προϊόντα χαρτιού.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Branding

Σπιτικό πακέτο

Σχεδιασμός λογοτύπου για το Σπιτικό πακέτο, το πρώτο κατάστημα μιας αλυσίδας διανομής φαγητού στην Αθήνα, με φρεσκοφτιαγμένα πιάτα από παραδοσιακές συνταγές της ελληνικής και της μεσογειακής κουζίνας.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Open Mind Projects 3
Branding

OPEN MIND PROJECTS

Σχεδιασμός λογοτύπου για μία νέα δημιουργική προσέγγιση της εταιρείας Forlabels που από το 1986 καινοτομεί στον τομέα εφαρμογών συσκευασίας. Με την υπηρεσία OPEN MIND PROJECTS η εταιρεία εφαρμόζει εκτυπώσεις που έχουν ειδικά εφέ, κάνοντας έτσι τις ετικέτες να ξεχωρίζουν.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Dirfys 3
Branding

Dirfys

Επανασχεδιασμός λογοτύπου για το επιτραπέζιο εμφιαλωμένο νερό Dirfys, το νερό που έχει πάρει το όνομά του από την ομώνυμη πηγή που βρίσκεται στο όρος Δίρφυς στην Κεντρική Εύβοια.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Olives in a Pack 6
Branding

Olives in a pack

Σχεδιασμός λογοτύπου για μία σειρά από υγιεινά σνακ της εταιρείας Parthenon. Κυκλοφορούν σε εύχρηστες συσκευασίες τσέπης που περιέχουν διαφορετικές ποικιλίες από μαριναρισμένες ελιές χωρίς κουκούτσι, κάνοντας τις γεύσεις Olives in a pack ιδανικό σνακ για όλες τις ώρες.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Yiaourtaki 6
Branding

YIAOURTAKI

Σχεδιασμός λογοτύπου για το κατάστημα YIAOURTAKI που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και πουλά φρέσκο και παγωμένο γιαούρτι. Το σήμα που συμπληρώνει το λογότυπο αποδίδει με γεωμετρικό σχεδιασμό έναν παραδοσιακό Έλληνα βοσκό.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Eirini Plomariou 4
Branding

EIRINI PLOMARIOU

Επανασχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή του σε συσκευασίες για το βραβευμένο βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο EIRINI PLOMARIOU, το οποίο παράγεται χωρίς φιλτράρισμα από την ομώνυμη οικογενειακή


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Lakoniki Dry Salamis 8
Branding

Λακωνική Τροφίμων ΑΕ

Σχεδιασμός λογοτύπου για τη σειρά αλλαντικών της οικογενειακής αλλαντοβιομηχανίας Λακωνική, που έχει έδρα τη Σπάρτη.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Messinia Union PDO Kalamata extra virgin olive oil 3
Branding

MESSINIA UNION – PDO KALAMATA

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε ετικέτες για το Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο KALAMATA της Ένωσης Μεσσηνίας, που αποτελεί το πρώτο συνεταιριστικό προϊόν στην Ελλάδα με πιστοποίηση Κλιματικής Ουδετερότητας.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
al sette 7
Branding

al SETTE

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε εταιρική ταυτότητα για το al SETTE, ένα μικρό ιταλικού στιλ καφέ στο κέντρο της Αθήνας.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Eco Market 13
Branding

Έλιος – Γλυκά ελληνικά ρόδια

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας για τα επώνυμα γλυκά ρόδια του Αγροτικού Συνεταιρισμού ΕΛΙΟΣ, που ιδρύθηκε το 2007 και έκανε, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τα ρόδια από τα ημιορεινά κτήματα της Λακωνίας, δημοφιλή σε όλη την Ελλάδα.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
Atlanta 9
Branding

Ατλάντα

Σχεδιασμός λογοτύπου και εταιρική ταυτότητα για τα προϊόντα Ατλάντα, τη δυναμική σειρά τροφίμων για το ελληνικό τραπέζι της εταιρείας ΑΤΛΑΝΤΑ ΑΕ, που είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής τροφίμων στην Ελλάδα.


by tgi • 8 Ιουνίου 2017
The Kitchen Garden 7
Branding

Balakanakis – Olympic Fruit

Επανασχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογές για μία από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές εταιρείες, την Balakanakis/Olympic Fruit Company, η οποία έχει έδρα το Ναύπλιο και από το 1976 εξάγει σε κάθε άκρη της Ευρώπης ελληνικά φρέσκα φρούτα.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Branding

The Kitchen Garden

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε διάφανες συσκευασίες, για τα φρέσκα λαχανικά και τα αρωματικά φυτά που η GKIKAS FARM, μία οικογενειακή επιχείρηση τριών γενεών, καλλιεργεί με συνέπεια και αγάπη για τη γη και το περιβάλλον, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνολογικές μεθόδους, που εξασφαλίζουν άριστες συνθήκες παραγωγής.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Velvita 6
Branding

Velvita

Για πρώτη φορά φρέσκα ροδάκινα και νεκταρίνια απέκτησαν όνομα, σχεδιάστηκε λογότυπο και εφαρμόστηκε σε αυτοκόλλητο που κολλήθηκε στα φρούτα. Η Velvita είναι η νέα μάρκα που δημιουργήθηκε για τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ασεπόπ Βελβεντού.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Sativa Olive Culture
Branding

Sativa Olive Culture

Σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε συσκευασία για τις βρώσιμες ελιές της εταιρείας Sativa, που ιδρύθηκε το 1997 στους Μολάους Λακωνίας με βασικό αντικείμενο την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων. Βασικό κίνητρο της εταιρείας η αγάπη για τον «πολιτισμό της ελιάς» και η φιλοσοφία πως η σχέση του ανθρώπου με τη γη, τη φύση και τα προϊόντα της, οδηγεί σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Alelma Alonissos Fine Delicatessen
Branding

Alelma Alonissos Fine Delicatessen

Εύρεση ονόματος, σχεδιασμός λογοτύπου και εφαρμογή σε συσκευασίες, για τον εκλεκτό και φημισμένο τόνο της εταιρείας ALERMA, που αλιεύεται στα ολοκάθαρα νερά του θαλάσσιου οικοσυστήματος της Αλοννήσου. Μία ατόφια ελληνική γκουρμέ απόλαυση υψηλής διατροφικής αξίας, που κατέκτησε της ελληνική αγορά και έβαλε πλώρη για τις αγορές του κόσμου.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
AB bio products
Branding

AB bio Products

Σχεδιασμός λογοτύπου και συσκευασιών για τη σειρά βιολογικών προϊόντων της ΑΒ, μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market στην Ελλάδα, που προσφέρει στους ευαισθητοποιημένους πελάτες της, εξαιρετικής ποιότητας βιολογικά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, κρέας, προϊόντα ψυγείου και τρόφιμα παντοπωλείου, που παράγονται με τον πιο φυσικό τρόπο χρησιμοποιώντας μεθόδους βιολογικής καλλιέργειας.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Rania-K
Branding

Rania-K

Σχεδιασμός λογοτύπου και δημιουργία συσκευασίας για τα αγνά χειροποίητα σαπούνια RANIA K, που παρασκευάζονται με βάση το αγνό παρθένο ελαιόλαδο τελευταίας εσοδείας, από τους ιδιόκτητους ελαιώνες της ομώνυμης μικρής οικογενειακής επιχείρησης στην Αρχαία Νεμέα Κορινθίας, με αποτέλεσμα ένα σπάνιας ποιότητας προϊόν.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Olotis
Branding

Olotis

Σχεδιασμός λογοτύπου, δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και εντύπου παρουσίασης της νέα μάρκας OLOTIS, που υπογράφει μία σειρά υψηλής ποιότητας καλλυντικών για τη φροντίδα του γυναικείου και του ανδρικού δέρματος. Το όνομα προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη «Ολότις» που σημαίνει πληρότητα. Το κεντρικό Όμικρον της λέξης σχεδιάστηκε ώστε να συνδυάζει το ανδρικό και το γυναικείο σύμβολο μαζί, δηλώνοντας τον unisex χαρακτήρα της σειράς.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017
Syskevasia16
Branding

Syskevasia16

Σχεδιασμός λογοτύπου και δημιουργία οπτικής ταυτότητας για τη διεθνή έκθεση συσκευασίας SYSKEVASIA16, που πραγματοποιείται στην Αθήνα.


by tgi • 7 Ιουνίου 2017