Συνειδητοποιώντας ότι οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις, ακόμα και οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει, προσαρμόζουμε την διαφημιστική επικοινωνία στο νέο κόσμο. Σ’ αυτόν τον κόσμο η διαφημιστική επικοινωνία δεν είναι απλή συνταγή που έχει βιομηχανοποιηθεί έτσι ώστε να είναι προσιτή σε όλους. Είναι ένας συνδυασμός ταλέντου, εμπειρίας και επιστημονικής γνώσης.
Υπάρχει μία νέα ισορροπία στις σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών. Μια ισορροπία που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις που «βλέπουν μπροστά», να κτίσουν τους δικούς τους ισχυρούς δεσμούς με τους σημερινούς, ενήλικες και καταναλωτές.