7 tips για καλύτερα brief
Ως διαφημιστική εταιρεία, το μόνο που βλέπουμε κάθε μέρα είναι ένα brief! Όμως, όλοι ξέρουμε αυτές τις στιγμές που το brief κάθε άλλο παρά επεξηγηματικό ήταν (και ίσως να μιλάμε σε εσένα αγαπημένε πελάτη).
Παραθέτουμε λοιπόν 7 tips για καλύτερα brief, καλύτερα projects και καλύτερη ζωή!
- Περιγράψτε με σαφήνεια το αντικείμενο του έργου
Μιλήστε μας για τον κλάδο σας, το background της εταιρείας και στη συνέχεια προχωρήστε στο έργο αναλύοντας το είδος της δουλειάς που θέλετε να κάνετε. - Προσδιορίστε τους στόχους σας
Πωλήσεις; Awareness; Β2Β επικοινωνία; Ποιο είναι το αποτέλεσμα της επικοινωνίας που θα επιλέξετε να κάνετε; - Καταγράψτε το target audience
Σε ποιους θέλετε να απευθυνθείτε; Ορίστε τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που είναι το κοινό σας, με όση περισσότερη ανάλυση γίνεται. - Επικοινωνήστε το σημαντικότερο μήνυμα
Τι είναι αυτό που θέλετε να πείτε, σε μια γραμμή! - Καταγράψτε τα παραδοτέα ζητούμενα
Τηλεοπτικά; Καταχωρίσεις; Συσκευασίες; Μια λίστα είναι αρκετή! - Ορίστε χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό
Καθορίστε ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα και συζητήστε τον προϋπολογισμό του έργου, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν επιπρόσθετο κόστος. - Σημειώστε τον ανταγωνισμό
Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; Τι κάνουν καλά; Σε τι υπερτερείτε; Τι σας αρέσει και τι όχι;
Αντιμετωπίζοντας αυτά τα βασικά στοιχεία, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για μια επιτυχημένη συνεργασία και ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Η τακτική επικοινωνία και μια συνεργατική προσέγγιση, θα συμβάλουν περαιτέρω στην επιτυχία του κάθε project.