Maserati Digital Campaign

Περίοδος Προβολής

Απρίλιος 2019 – Δεκέμβριος 2019

Πλατφόρμες προβολής

Στόχος

Προβολή του brand στους χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για ανδρικά ρολόγια. Brand Awareness.

Στρατηγική

Προβάλουμε το μήνυμά μας με βίντεο 6 δευτερολέπτων ως bumper ad, εξασφαλίζοντας την 100% προβολή του βίντεο από τους χρήστες.

Αποτελέσματα

  • 728.806  χρήστες είδαν τη διαφήμιση
  • 2.031.982 φορές προβλήθηκαν τα βίντεο ολόκληρα
  • 21.285 website clicks
  • Έγινε έρευνα με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών και την τάση τους να αλληλοεπιδρούν με το μήνυμα και διαπιστώθηκαν δημογραφικά γκρουπ χρηστών που έχουν την τάση να δείχνουν ενδιαφέρον για το προϊόν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.
  • Σκιαγραφήθηκε το προφίλ των χρηστών που αλληλεπίδρασαν με το μήνυμα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
  • Όλες οι παραπάνω πληροφορίες αξιοποιούνται στην οργάνωση και στόχευση του νέου πλάνου προώθησης του brand.

Maserati Digital Campaign Videos

YouTube Bumper Ads


Share this project:
Share on Pinterest
Related projects
All Projects