Cool Hunting

A&B Group Cool Hunting 3

Η Α&Β Group σε συνεργασία με την εταιρεία Berlin της Βραζιλίας σας παρουσιάζει σε αποκλειστικότητα στην Ελλάδα το Cool Hunting! Ένα εναλλακτικό εργαλείο έρευνας και ανάλυσης της αγοράς.

Για εμάς η πληροφορία είναι δύναμη

Τα εμπορικά σήματα συμπεριφέρονται όλο και περισσότερο σαν τους ανθρώπους. Έτσι εκτός από την προσαρμογή των προϊόντων, των υπηρεσιών και τη δημιουργία νέου περιεχόμενου, είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν και να αντιλαμβάνονται συνεχώς τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Το Cool Hunting είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κρατάτε επαφή με τους καταναλωτές. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να επωφεληθείτε από την πολυπλοκότητα και τις αλλαγές της αγοράς. Το Cool Hunting παράγει υψηλής ποιότητας πληροφόρηση που αποτελεί το απαραίτητο συστατικό για τη δημιουργία ενός ισχυρού brand!

A&B Group Cool Hunting 4

Για εμάς η πληροφορία είναι δύναμη

Observation

and

prediction

‘Έμπνευση μας ο κόσμος γύρω μας! Εξάγουμε ιδέες και εντοπίζουμε τα νέα καταναλωτικά πρότυπα. Στοχεύουμε εδικά στους στόχους και στις ανάγκες της επιχείρησης σας.

Χρησιμοποιώντας το Cool Hunting – μια εναλλακτική έρευνα αγοράς- αναλύουμε τις τάσεις ,αξιοποιώντας τις ομάδες παρακολούθησης (cool hunters) σε όλο τον κόσμο, από τις οποίες εξάγουμε γνήσιες και αυθόρμητες πληροφορίες.

The anatomy of a trend

Αυτός ο νέος συναρπαστικός τρόπος παρατήρησης και συλλογής στοιχείων είναι ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει το cool hunting Στόχος μας και δέσμευση μας είναι να βρούμε την αλήθεια πίσω από τις λέξεις και τις εικόνες. Θέλουμε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας να είναι προσαρμοσμένα στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.

Θέλουμε τα ΠΡΟΪΟΝΤΑ σας να προκαλούν έκπληξη και θαυμασμό από τη πρώτη ματιά.

Το Cool Hunting report είναι μοναδικό και προσαρμοσμένο σε κάθε πελάτη.

Περιλαμβάνει:

1.Introduction:

Περιγραφή σχετικά με το έργο, μια επισκόπηση του τι είχε ερευνηθεί.

2. Trends report (BRL: INSPIRE):

Το πιο σημαντικό κομμάτι του Cool hunting!!! – έκθεση με τις τάσεις που εφαρμόζονται στην αγορά, όπου δραστηριοποιείται ο πελάτης. Καθαρή έμπνευση.

3. Impressions report (BRL: CO-LAB «collaborative laboratory»):

Συγκεντρώνουμε όλες τις πληροφορίες που μας έστειλαν οι ομάδες παρακολούθησης ανά τον κόσμο καθώς και τα συμπεράσματα από τις συζητήσεις στα focus group. Παρουσίαση μίας περίληψης των ιδεών καθώς και σημαντικά αποσπάσματα από τους συμμετέχοντες.

4. Conclusion:
Εδώ είναι που σας προτείνουμε δράσεις καινοτομίας, πάντα με βάση τα στοιχεία που έχουμε από το BRL: INSPIRE και τις BRL: CO-LABs.

Trend

can be emotional, intellectual and

even spiritual

Lifestyle detectives