ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΩ – ΚΑΤΩ
Ο κόσμος αλλάζει. Και αλλάζει ραγδαία.
Μπορεί να δει κανείς παντού τα νέα δεδομένα: στην οικονομία, στην πολιτική, στις αγορές, στις επιχειρήσεις, στην κοινωνία…
Η διαφήμιση δεν μπορούσε να είναι εξαίρεση. Δεν είναι μόνο ότι σήμερα χρησιμοποιούμε συνήθως στη θέση της τη λέξη «επικοινωνία». Είναι ότι ιδέες, τάσεις, πρακτικές που μέχρι πριν λίγο θεωρούντο παγιωμένες και αναμφισβήτητες, βρίσκονται σήμερα υπό αναθεώρηση. Τα παλιά ερωτήματα μπαίνουν στο ντουλάπι μαζί με τις απαντήσεις τους. Και νέα ζητήματα πιο σύνθετα έρχονται στο φως.
Μαζί εμφανίζονται και οι νέες δυνατότητες που έχει σήμερα η διαφήμιση να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν στο σημερινό δύσκολο περιβάλλον. Οι νέες προοπτικές, που ευτυχώς συνόδευαν κάθε νέα εποχή, υπάρχουν και σήμερα εδώ, αρκεί οι σύγχρονοι διαφημιστές να τις αναγνωρίσουν.
Δεν είναι πάντα εύκολο.
Αλλά δεν είναι ποτέ αδύνατο…
Σε έναν κόσμο σαν το σημερινό, σε έναν κόσμο κυριολεκτικά άνω – κάτω, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνουν είναι να δουν τη διαφημιστική πραγματικότητα από μία άλλη οπτική γωνιά.