facebook

ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΩ – ΚΑΤΩ

Ο κόσμος αλλάζει. Και αλλάζει ραγδαία.

Μπορεί να δει κανείς παντού τα νέα δεδομένα: στην οικονομία, στην πολιτική, στις αγορές, στις επιχειρήσεις, στην κοινωνία…

Η διαφήμιση δεν μπορούσε να είναι εξαίρεση. Δεν είναι μόνο ότι σήμερα χρησιμοποιούμε συνήθως στη θέση της τη λέξη «επικοινωνία». Είναι ότι ιδέες, τάσεις, πρακτικές που μέχρι πριν λίγο θεωρούντο παγιωμένες και αναμφισβήτητες, βρίσκονται σήμερα υπό αναθεώρηση. Τα παλιά ερωτήματα μπαίνουν στο ντουλάπι μαζί με τις απαντήσεις τους. Και νέα ζητήματα πιο σύνθετα έρχονται στο φως.

Μαζί εμφανίζονται και οι νέες δυνατότητες που έχει σήμερα η διαφήμιση να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν στο σημερινό δύσκολο περιβάλλον. Οι νέες προοπτικές, που ευτυχώς συνόδευαν κάθε νέα εποχή, υπάρχουν και σήμερα εδώ, αρκεί οι σύγχρονοι διαφημιστές να τις αναγνωρίσουν.

Δεν είναι πάντα εύκολο.

Αλλά δεν είναι ποτέ αδύνατο…

Σε έναν κόσμο σαν το σημερινό, σε έναν κόσμο κυριολεκτικά άνω – κάτω, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνουν είναι να δουν τη διαφημιστική πραγματικότητα από μία άλλη οπτική γωνιά.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΙΛΙΕΤΙΑ

Ήταν καιρός, αν σκεφτούμε πως ήδη διανύουμε την τρίτη χιλιετία!

Μεταξύ μας δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά σε έναν κόσμο που αλλάζει. Ιδίως αν υπολογίσουμε και την ανάγκη προσαρμογής της Ελλάδας σε ορισμένα δεδομένα της Ευρώπης που κι αυτά φέρνουν τις δικές τους αλλαγές. Τι σημαίνει αυτή η ενηλικίωση του Έλληνα καταναλωτή;

Επιγραμματικά: η αφέλεια που κάποτε τον χαρακτήριζε, δίνει σταθερά την θέση της στον σκεπτικισμό. Η παλιά γλώσσα διαφήμισης, «καλύτερος – μοναδικός – ασύγκριτος» που κάποτε ήταν αρκετή για να τον πείσει, σήμερα του δημιουργεί μόνο δυσπιστία, αν όχι ειρωνικά χαμόγελα. Σε όσους αναρωτιούνται αν αυτό είναι καλό ή κακό, η απάντηση είναι: και τα δύο!

Είναι κακό για τους διαφημιζόμενους που επιμένουν να «επικοινωνούν» καθημερινά με τους σημερινούς ώριμους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας κοινότυπα μηνύματα που έχουν κουράσει προ πολλού.

Αντίθετα είναι καλό για όσους, συνειδητοποιώντας ότι οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις, ακόμα και οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει, να προσαρμόζουν την διαφημιστική τους επικοινωνία στο νέο κόσμο. Σ’ αυτόν τον κόσμο η διαφημιστική επικοινωνία δεν είναι απλή συνταγή που έχει βιομηχανοποιηθεί έτσι ώστε να είναι προσιτή σε όλους. Είναι ένας συνδυασμός ταλέντου, εμπειρίας και επιστημονικής γνώσης.

Είναι σε τελική ανάλυση, μία νέα ισορροπία στις σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών. Μια ισορροπία που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις που «βλέπουν μπροστά», να κτίσουν τους δικούς τους ισχυρούς δεσμούς με τους σημερινούς, ενήλικες και καταναλωτές.

Τουλάχιστον έτσι την κατανοούμε και την βιώνουμε εμείς εδώ στην A&B.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ A&B

Μεγάλη ή μικρή;

Για την A&B το δίλημμα «μεγάλη ή μικρή διαφημιστική εταιρία» δεν υπάρχει. Η διαφημιστική που θέλετε και επιδιώκουμε, είναι μία σύνθεση που συνδυάζει το κύρος και την αξιοπιστία μιας μεγάλης με την ευκινησία, την προσωπική σχέση και την αμεσότητα μιας μικρής διαφημιστικής.

Σταθερότητα – Ευελιξία.

Συνέπεια και προσήλωση δε σημαίνει δυσκαμψία. Σταθεροί στις αρχές και τις στρατηγικές μας επιλογές, διαθέτουμε ταυτόχρονα όλη την ευελιξία που απαιτούν οι τακτικές κινήσεις, έτοιμοι να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να ξαναδούμε και να κάνουμε έγκαιρα όλες τις διορθωτικές κινήσεις εκεί που χρειάζεται.

Άτομο – Ομάδα.

Η διαφήμιση είναι μια κατ’ εξοχήν συλλογική δουλειά που βασίζεται στην ξεχωριστή ικανότητα του καθενός. Ο συνδυασμός έμπειρων και ταυτόχρονα ανήσυχων συνεργατών που να επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και μαζί σας, είναι η προωθητική μας δύναμη.

Επαγγελματισμός – Φιλικότητα.

Είμαστε συνεργάτες με κοινούς στόχους και φιλοδοξίες. Υπεύθυνοι στις αμοιβαίες υποχρεώσεις μας, με… «καλούς λογαριασμούς» για να είμαστε καλοί φίλοι, με διάθεση συνεννόησης γιατί πάντα υπάρχει λύση.

Η A&B ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

Παράδοση – Καινοτομία.

Καλλιεργούμε και επιδιώκουμε το νέο, το πρωτότυπο, το απροσδόκητο που αιχμαλωτίζει και «κλέβει» την παράσταση. Αλλά το δημιουργούμε γνωρίζοντας καλά όλη την συσσωρευμένη εμπειρία και όλους τους παραδοσιακούς κώδικες επικοινωνίας. Ξεπερνάμε το παλιό και δοκιμασμένο όχι καταργώντας το αλλά εμπλουτίζοντάς το.

Φαντασία – Ρεαλισμός.

«Πετάμε» σε όποιο ύψος χρειάζεται προκειμένου να «κατεβάσουμε» τις καλύτερες προτάσεις. Ύστερα όμως «προσγειωνόμαστε» για να επιλέξουμε την καλύτερη απ’ αυτές. Δηλαδή τις κρίνουμε με βάση τους ανθρώπους προς τους οποίους απευθύνονται.

Δημιουργικότητα – Πειθαρχία.

Πολλοί λένε ότι η πειθαρχία μειώνει την δημιουργικότητα. Εμείς αντίθετα πιστεύουμε ότι την απελευθερώνει. Γιατί όσο υψηλή κι αν είναι δεν θα γίνει ποτέ αποτελεσματική αν δεν υπακούει πειθαρχημένα στους στρατηγικούς στόχους. Και έτσι θα μείνει δέσμια μιας πρωτοτυπίας που όμως δεν είναι αρκετή για να μετακινήσει τους δείκτες πωλήσεων προς τα πάνω Στην A&B σας προστατεύουμε από ένα τέτοιο εφιαλτικό σενάριο. Κάθε μας κίνηση έχει συγκεκριμένη στρατηγική για συγκεκριμένο κοινό και συγκεκριμένο στόχο

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ A&B

Διαφοροποίηση – Αναγνωσιμότητα.

«Για να πετύχει ένα προϊόν, αρκεί να ξεχωρίσει». Για μας ουσιαστική διαφοροποίηση σημαίνει «ξεχωριστή προσωπικότητα» και όχι φθηνός εντυπωσιασμός. Αναγνώριση σημαίνει σαφής αποτύπωση των πλεονεκτημάτων που θα οδηγήσουν τον καταναλωτή στην επιλογή του προϊόντος.

Αποτελεσματικότητα – Κόστος.

Αυτός που είπε ότι αποτελεσματικότητα και υψηλή δαπάνη πάνε μαζί… δεν είναι η A&B. Για μας οι κατάλληλες στρατηγικές και τακτικές κινήσεις, οι σαφείς στόχοι, το δυνατό μήνυμα, η ολοκληρωμένη επικοινωνία και η σωστή συνεργασία… μεταφράζονται σε προστιθέμενη αξία. Δηλαδή χαμηλό κόστος και βέβαια υψηλή αποδοτικότητα.

Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, η επιλογή των κατάλληλων μέσων επικοινωνίας είναι μια σύνθετη διαδικασία. Ένας αρμονικός συνδυασμός κινήσεων που να εκτιμούν «σφαιρικά», να προβλέπουν και να αξιοποιούν ολοκληρωμένα όλα τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας. Μια διαδικασία που απαιτεί σίγουρες μεθόδους αλλά και νέα δυναμική αντίληψη. Μια «νέα στρατηγική επικοινωνίας» που μπορεί να σας εξασφαλίσουμε εμείς εδώ στην…

A&B