Client
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Services
Λογοτύπηση και Identity, Σχεδιασμός Περιπτέρων, Print, Καταχώρηση/ Outdoor, Δημοσιότητα, TVC / Radio, Social Media, Live stream, Παράλληλες Διερμηνείες, Website

Year
2024

H Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πολιτισμικά γεγονότα της χώρας. Για εμάς, μια σημαντική πρόκληση που χρειάστηκε μεθοδικό σχεδιασμό σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών.

Η προτεραιότητα μας ήταν η δημιουργία μιας συναρπαστικής και αξέχαστης εμπειρίας για τους επισκέπτες της έκθεσης. Με βάση αυτή τη σκέψη, σχεδιάσαμε μια οπτική ταυτότητα που να ελκύει το ενδιαφέρον και να αναδεικνύει τη φύση της έκθεσης.

Παράλληλα, η δημοσιότητα αποτελούσε κρίσιμο μέσο για την προώθηση της έκθεσης. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω καταχωρίσεων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ και μιας γκάμας outdoor διαφημίσεων σε κεντρικά σημεία της πόλης, αλλά και πάνω στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Creative Identity:

H Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πολιτισμικά γεγονότα της χώρας. Για εμάς, μια σημαντική πρόκληση που χρειάστηκε μεθοδικό σχεδιασμό σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών.

Η προτεραιότητα μας ήταν η δημιουργία μιας συναρπαστικής και αξέχαστης εμπειρίας για τους επισκέπτες της έκθεσης. Με βάση αυτή τη σκέψη, σχεδιάσαμε μια οπτική ταυτότητα που να ελκύει το ενδιαφέρον και να αναδεικνύει τη φύση της έκθεσης.

Παράλληλα, η δημοσιότητα αποτελούσε κρίσιμο μέσο για την προώθηση της έκθεσης. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω καταχωρίσεων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ και μιας γκάμας outdoor διαφημίσεων σε κεντρικά σημεία της πόλης, αλλά και πάνω στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Η ομάδα μας ανέλαβε τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εικόνας για την έκθεση.

Μέσα από έναν ευχάριστο, έντονο και χαρακτηριστικό σχεδιασμό, δημιουργήσαμε μια μοναδική και αναγνωρίσιμη ταυτότητα για την έκθεση, αντανακλώντας το πνεύμα και τις αξίες της.

Η ξεχωριστή λογοτύπηση, η έξυπνη εικαστική αντιστοίχιση των ενοτήτων και η κάθε εφαρμογή τους, τράβηξαν τα βλέμματα και συμβάδισαν με τις μοντέρνες τάσεις της εποχής.

Διατηρώντας την ταυτότητα που σχεδιάσαμε, αναλάβαμε όλες τις γραφιστικές ανάγκες της έκθεσης, από τις αφίσες μέχρι τα προγράμματα και τα φυλλάδια, αλλά και τις σημάνσεις και το ντύσιμο των αιθουσών, χτίζοντας μια αρμονική και ενθουσιώδη εικόνα στο χώρο της έκθεσης.

Τέλος, αναλάβαμε και όλες τις digital γραφιστικές τοποθετήσεις που αφορούσαν ads, banners, social media posts και website.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ

Εκτυπώσεις:

Για τα print υλικά, διασφαλίσαμε την υψηλή ποιότητα εκτύπωσης για όλες τις ανάγκες της έκθεσης, από τα ενημερωτικά φυλλάδια μέχρι τα διαφημιστικά πανό.

Δημόσια Προβολή και Επικοινωνία:

Για τους επικοινωνιακούς σκοπούς της έκθεσης, αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε μια εκτεταμένη εκστρατεία, χρησιμοποιώντας αφίσες, καταχωρήσεις, στρατηγικά spot σε στάσεις ΜΜΜ και ντύσαμε τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης για την αποτελεσματική και εντυπωσιακή προβολή της έκθεσης σε κάθε γωνιά της πόλης.

Παραγωγή τηλεοπτικού και ραδιοφονικού σποτ:

Παράλληλα, δημιουργήσαμε τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spot της έκθεσης, καθώς και όλες τις έντυπες καταχωρήσεις.

Digital προβολή και δημιουργία Web Portal:

Για την digital προβολή, σχεδιάσαμε και διαχειριστήκαμε το website της έκθεσης, έχοντας τον πλήρη έλεγχο και φιλοξενώντας το σε ιδιόκτητο server και αναλάβαμε τις digital καμπάνιες προώθησης σε στοχευμένο κοινό για μέγιστη αποτελεσματικότητα.

Για να εξασφαλίσουμε ακόμα περισσότερη άνεση στο κοινό, αναπτύξαμε ένα ολοκληρωμένο portal που επέτρεψε στους επισκέπτες να ανακαλύψουν όλο το πρόγραμμα της ΔΕΒΘ με κριτήρια αναζήτησης, να παρακολουθήσουν τα live streams, να χρησιμοποιήσουν τον διαδραστικό χάρτη πλοήγησης, να έχουν πρόσβαση σε ευρετήριο πληροφοριών για όλους τους εκθέτες και τις εκδηλώσεις και να κάνουν κράτηση στις εκδηλώσεις για επαγγελματικές συναντήσεις.

Γραφείο τύπου:

Για το γραφείο τύπου αναλάβαμε τη σύνταξη και δημοσίευση των δελτίων τύπου, τα οποία κάλυπταν σχεδόν στο σύνολο την έκθεση, επιτυγχάνοντας τη σωστή ενημέρωση του κοινού και των συμμετεχόντων.

Διεύθυνση Παραγωγής:

Για τις ανάγκες προβολής της έκθεσης, αναλάβαμε τη βιντεοσκόπηση, τη σκηνοθετική προσέγγιση και το μοντάζ και μιξάζ των εκδηλώσεων προβολής και πεπραγμένων εκθέσεως.

Διασφαλίσαμε επίσης την απρόσκοπτη διεξαγωγή της έκθεσης, παρέχοντας τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό για κάθε ανάγκη.

Live Stream & Παράλληλες Διερμηνείες:

Για τις πολυπολιτισμικές ανάγκες της έκθεσης, εξασφαλίσαμε live streaming από 12 αίθουσες, παρέχοντας όλον τον απαραίτητο υλικοτεχνολογικό εξοπλισμό και φροντίσαμε να στηθεί booth παράλληλης διερμηνείας σε 5 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Ισπανικά), επανδρωμένο με τους κατάλληλους τεχνικούς και με διαπιστευμένους διερμηνείς.

Η διαθεσιμότητα της ζωντανής μετάδοσης μέσω διαδικτύου έδωσε επίσης τη δυνατότητα σε όλους όσους δεν μπόρεσαν να βρεθούν στην έκθεση να παρακολουθήσουν ζωντανά τις εκδηλώσεις απ’ όπου κι αν βρίσκονταν.

Η Α&Β Group στη ΔΕΒΘ:

Τέλος, η παρουσία μας στην έκθεση καθ’ όλη τη διάρκεια της, μας επέτρεψε να έχουμε την άμεση και πλήρη επίβλεψη όλων των ενεργειών, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα προέκυπτε και να είμαστε αδιάκοπα στο πλευρό των διοργανωτών.

Τα Αποτελέσματα:

Το κοινό ανταποκρίθηκε θερμά στην έκθεση, είτε με φυσική είτε με διαδικτυακή παρουσία, ενώ οι επισκέπτες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους μέσω social media.

Ο συνδυασμός πολλών διαφορετικών προωθητικών ενεργειών, μαζί με μια καθαρή οπτικοποίηση της ταυτότητας της ΔΕΒΘ, μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ανέδειξε την έκθεση με εντυπωσιακό τρόπο.

Με την εμπειρία και την αφοσίωσή μας, εξασφαλίσαμε την επιτυχία της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης, καθιστώντας την μια αξέχαστη εμπειρία για όλους τους επισκέπτες και συμμετέχοντες.